parros.blogg.se

På en bänk i stan...

Publicerad 2014-05-21 10:24:00 i Allmänt,

Tänk så avkopplande det kan vara att bara våga sätta sig på en bänk i stan med vita byxor. Tittade jag innan om det fanns skit där? ja det tror jag. Otto somnade precis i vagnen och det ser skönt ut fast jag har det jäkligt skönt på min bänk också. Några svanar flög just ovanför mitt huvud och jag tänkte O no! fast det kom ingen bajs uppe ifrån. Solen är skön och alla lastbilar börjar köra in till stan med sina leveranser. Idag är en bra dag, idag ska vi titta på hus besöka lokalen och se vart stå borden ska vara och Lisa har lådor som vi ska placera på buffé bordet jag ska se så dom svarta dukarna räcker och mitt träd! ! jag måste hitta mitt träd! hmmm mm det tänker jag på sen. Det var en mycket trevlig vigselförrättare som vi träffade igår. Jag kommer gråta floder när vi gifter oss! herrejösses... men åååå vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela