parros.blogg.se

Bröllops feber?

Publicerad 2014-05-08 06:45:34 i Allmänt,

Trodde mest att det var ett påhittat och en myt om att man tappar minnet snurrar iväg, hittar sig själv där man inte skulle vara utan man märker att man har gått fel väg. Går in på Coop, vad skulle jag göra här? Är inte säker på saker längre, min värsta fiende heter beslutsångest och är heeemsk! 23 dagar kvar. 23 dagar kvar!!, men klänningen är klar och tärnorna är så finafinafiiina såå <3 och jag är så otroligt glad och tacksam att jag har mina vänner som har KOLL och håller reda på MIG! för just nu så känner jag mig som en boll, flänger lite dit och sen drar jag dit och inte fasiken hamnar jag i mål en enda gång för där är målvakten beslutsångest! Så utan dom.....OMG

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-08 07:09:24

Det är ju därför du valde oss :-P

Svar: <3<3 juuuust D!
Pauline Andersson

Postat av: Mia

Publicerad 2014-05-08 07:53:15

Haha ja jag undrar om man kommer få känna myten greppa tag i en i framtiden
Andas djupt
Förlita dig på att andra sköter sitt så kommer den sista tiden fram till dagen D bli lite skönare
Stor kram till hela högen

Svar: :-D jag hoppas Mia!
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela