parros.blogg.se

Woho!

Publicerad 2014-03-06 07:17:54 i Allmänt,

God morgon,
 
Nu har jag fått ett superbra verktyg av min IronMan, Niklas tippsade om en app där man kan skapa sin profil och skriva in hur mycket man äter och hur mycket småjävlar som kommer och går. Så den är laddad, min tempolista från spotifi är klar runkeepern kommer gå vaaarm....
Efter jag har lämnat Wille på dagis tar jag och springvagnen en runda. Hoppas att lille Lucifer sover hela vägen så min mil blir avklard!
Appen heter Lifesum.
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-06 07:23:50

Hejja hejja!
Blir ju pepp av att bara läsa! 😃

Svar: Du kan få bli min tränings buddy ;-p vi kan träna tillsammans fast vi är lååångt ifrån varandra! :-)
Pauline Andersson

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-06 08:07:30

You go girl!!

Svar: Tackar!!! :-) jag kämpar
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela