parros.blogg.se

Soluppgång

Publicerad 2014-03-24 05:10:44 i Allmänt,

Vackra soluppgång, nu har jag följt dig i två veckor drygt. hur länge ska vi fortsätta träffas så här?

Va faaan! idag vaknade jag tio över fyra och kunde inte somna om. Jag blir galen snart. Det positiva med dagens morgon är väl att det är helt.........tyst...så lungt och skönt.
Tänker på min mormor som ska operera sig idag, igen! hoppas att det går bra. Funderar på att göra mig av med Willes gamla barn möbler och säng, så vi kan göra rummet bättre för båda grabbarna och flytta in Otto så han sover där också.
Bitter och sur över min fot som har fått skav i hålfoten och blåsan gick sönder så nu sitter jag med purulan och svär över att jag inte kan springa på några dagar grrrr!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-24 06:56:33

Håller en tumme för momor och fossingen <3

Svar: Tack :-)
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela