parros.blogg.se

God morgon.

Publicerad 2014-03-16 10:45:36 i Allmänt,

Idag har jag gett järnet! Upp påklädd redo - ut, kl 06:10. Först promenerade jag längst vattnet och båtarna och alla fiskmåsarna som festade loss på gårdagens.....vetintevad och vill inte veta! men det var OTROLIGT rogivande. Efter jag hade varit på start platsen nere vid bryggan där IronMan ska gå kände jag mig extra stark ;-) Det var nästan som i en Marie Fredriksson låt med styrka av taggade ironman människor som var redo att hoppa i vattnet och ta sig an deras svåraste utmaning ever!! Tänk att min Niklas ska stå där och brottas fram i vattnet och känna pulsen och adrenalinet som rusar och tävlingsinstinkten tar över hjärnan och han börjar typ se rött eller som en enda stor hungrig vargflock, eller som brunstiga tjurar....nä, det är inget som lockar mig att göra det där! Igår blev det chips, godis och viiin! Iknow OMG!! fy fasiken det är inte värt allt det där. Jag mådde riktigt dålig och fick ont i magen blä, ett glas samarin och sen somnade jag kl 21:30 yeee! Usch, idag blev det efter promenaden på 3 km löpning i "ganska" snabbt och bra tempo på 4 km. Jag är nöjd. Idag är det söndag och det innebär min 500 kcal dag. hoppas att det går bra, sen är det imorgon oxå men det känns som jag har bra koll på maten och förbereder mig inför dagen så jag INTE blir jättehungrig. Så efter frukosten gjorde jag frallor på ägg, havrekli, mandelmjöl och linfrökross. Superenkelt! och det bästa är att Otto kan äta dom oxå. Blir perfekt som mellis och idag blire bananpannkaka och blåbääärr!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-16 10:51:15

Jihaaaa!!

Postat av: Sara

Publicerad 2014-03-17 09:13:36

Oj vad inspirerande kära svägerska! Nu rackarns ska jag sätta fart med träningen! Heja Pau! Kram

Svar: hahaha joråsatte.... ;-p
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela