parros.blogg.se

God morgon

Publicerad 2014-03-10 08:09:59 i Allmänt,

Vi har börjat få till det med rutiner här hemma! Då menar jag att vi är i fas med barnens sovtider och det känns kanon. Vi sover när klockan är 22 prick! Morgonen börjar kl 05, sen är det fullrulle på strömgatan. Jag och Niklas har numera enats om att vi följer barnens tider, man kan säga att vi har dragit in lite på timmen. William somnar 19 senast 19,30 Otto samma. Det blir ändå kvalitetstid för oss fram till 22 sen sover vi. Hahahahah kan inte riktigt sluta skaka på huvudet och skratta för det känns lite galet det här. Jag hade min första faste dag på 500 kcal igår, det var svårt men idag känns det jäkligt bra! så har jag sista dagen idag och hoppas att den blir lite lättare, ska inte aktivera mig så mycket så det blir nog bättre. Det får bli lite målanaglarna piffamigdag idag! Känns faktiskt as bra med min nya stil, äter efter min blodgrupp och motionerar dagligen. Jag har gått ner 1,5 kg på en vecka och nu går jag in på vecka 2. Jag hoppas att jag kan få till detta till en ny vardag. Mmm jäklar anammat jag ska fixa detta!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-10 08:18:06

Låter härligt Parro <3
Kan bara gratulera till allt du lyckas med!Det är ljuvligt att åka med den positiva spiralen :)

Svar: Tack Mia! Ja nu jäklar ska jag NER, vill ha tillbaka min kropp och det absolut bästa är att jag mår sååå bra!
Pauline Andersson

Postat av: Tess

Publicerad 2014-03-10 09:39:03

Du är så jäkla grym!! Hejja hejja!
Men ska man köra fastedagarna efter varandra?

Visst är det skönt med rutiner! Tyvärr så är jag och Kim inte så bra på att ta tillvara på egentiden innan vi lägger oss. 😁

Svar: Tack Tess!!! Nä det behöver man inte. men jag har valt att göra det. Löööv rutiner <3
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela