parros.blogg.se

extra snygg ska man vara! :-p

Publicerad 2014-03-15 07:07:13 i Allmänt,

Invägning idag, wop wop :-D Jag vet att jag har gått ner i vikt! känner det och det syns. Vill ju självklart som alla andra innan man tar på sig brudkänningen tappa de där extra kilona som får en att känna sig extraextra snygg :-P Jodå!! 3,5 kg på två veckor! Jag tackar och ger mig själv en kram och en klapp på axeln! BRA jobbat :-D Det är inte bara jag som vill bli extraextra snygg, min stora fina Wille fick en eftermiddags shopping med mig på stan igår och han valde allt själv....eller nästan i iallafall ;-) han köpte en keps, tre par byxor hood tröja två pikéer och ett par blåa vårskor, eller som han kallar det, "springskor". Jag valde skalbyxor men resten valde han själv. Han var så stolt och kände sig så cool! mitt mamma hjärta hade kunnat göra oss fattiga igår men som tur var blev han trött och ville åka hem till farmor, så det fick bli så ;-)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-03-15 07:29:17

Sötingar
Vilken härlig dag!!
3,5 kg var verkligen bra gjort heja heja

Svar: TACK!! känns så jäkla skönt att det ger resultat åt rätt håll :-)
Pauline Andersson

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-03-15 07:53:45

Jag är sååå jäkla impad av dig!!
Jag önskar såå att jag också hade iaf liite karaktär! :-P

Svar: det har du!! du ska med och simma på torsdag......? ;-)
Pauline Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela