parros.blogg.se

På G!

Publicerad 2014-04-02 12:12:00 i Allmänt,

Äntligen har jag kommit ur min svacka med träning och allt annat runt omkring.
Jag sitter just nu och äter en fänkålsallad. Den har jag hittat på nästan själv och det är så gott!!
Först hyvlar jag fänkål och morot med osthyveln, sen river jag grovt ingefära pressar en halv lime och en dl havreghurt blanda och ät. Snabbt lätt och gott.

Efter lämningen av Wille traskade jag och Otto iväg mot sjukhuset, 3,6 km pw och sen löpning ner mot Stensö och ända hem på 4 km. Så himla stolt och glad att jag hade ett skönt tempo och att jag fixade det efter nästan en veckas uppehåll och då ska vi inte ens prata om gårdagens försök....hum.
Men motgångar ska man ta sig ur,

Min lille Otto har ögoninflammation som inte är så vacker och snäll, han skriker och kliar sig så han får sår runt ögonen.
Hoppas så att det blir bättre snart. Den stora förändringen är att vi har flyttat in Otto till Wille så dom delar numera rum. Det funkar kanon.
Födelsedagspaket är inhandlat, lego såklart! Mellisen blev bananpannkaka med hallon och blåbär. Ungarna bara älskar detta. Nu är det röjartempopåhögnivå.... så nu slänger jag in dom i duschen. JustD! jag har gått 53 mil sen första januari 2014!!! woho klapp på axeln

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-04-02 13:31:35

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela